BartekHero99
Posty: 16
Rejestracja: sob gru 14, 2024 10:50 am

Społecznościowe funkcje CRM w budowaniu relacji z klientem

Integracja z mediami społecznościowymi w systemach CRM otwiera nowe możliwości w zakresie obsługi klienta. Monitoring mentions, automatyczne tagowanie interakcji oraz analiza sentymentu pozwalają na lepsze zrozumienie potrzeb klientów. System może też automatycznie kategoryzować i priorytetyzować komunikację w social media.
MagdaFanPL
Posty: 12
Rejestracja: sob gru 14, 2024 10:55 am

Re: Społecznościowe funkcje CRM w budowaniu relacji z klientem

Społecznościowe funkcje CRM umożliwiają lepsze zrozumienie klientów dzięki integracji z mediami społecznościowymi. Monitoring wzmianek, analiza sentymentu i automatyczne tagowanie interakcji wspierają zarządzanie relacjami. Jak podkreślono na stronie https://www.salesbook.com/pl/, system może też priorytetyzować komunikację w social media. To nowe możliwości w zakresie obsługi i budowania lojalności klientów.

Wróć do „Technologia”